Vaje za trebuh

Nekaj najučinkovitejših vaj za trebuh

Ste tudi vi med tistimi, ki že dlje časa potiho sanjarite o popolni postavi, vendar na to temo ne naredite nič konkretnega. Med številnimi izgovori, zakaj na tem področju ne naredite prav dosti, je tudi ta, da vam za to primanjkuje časa.

V nadaljevanju vam bomo predstavili izjemno učinkovite vaje za trebuh, ki na seznamu popolne postave predstavljajo zelo pomemben del. Takih vaj je sicer kar nekaj, mi vam bomo podrobneje predstavili samo tri od njih. Za začetek se lotite teh, ko pa bo želja večja, pokukajte na spletno stran, kjer boste lahko izbirali še med drugimi zabavnimi in dokaj enostavnimi vajami za trebuh.

Dotikanje gležnjev

Ena od številnih vaj za trebuh se imenuje dotikanje gležnjev ali stranski upogib trupa. Z njo boste obremenili stranske trebušne mišice. Izvedba te vaje za trebuh je zelo enostavna. Vse, kar morate narediti, je, da se uležete na tla in kolena pokrčite do pravega kota.

Vaje za trebuh

Nato z nadzorovanim gibanjem poskušajte doseči najprej levi in nato še desni gleženj. Položaj v skrajni točki zadržite vsaj sekundo. V nevtralnem položaju, to je preden menjate položaj, tudi nekoliko ustavite. Gibanje naj bo ves čas enakomerno.

Upogib trupa

Ulezite se na tla in noge dvignite pod kotom devetdeset stopinj. Dlani nato naslonite na noge ter jih v navpični smeri poskušajte potisniti kar se da visoko.

Ko boste dosegli skrajno točko, le za trenutek zadržite položaj in se nato vrnite v začetnega. Med samo izvedbo pazite, da je ledveni del ves čas v stiku s podlago.

Trebušna vaja s pritegom

V ležečem položaju iztegnite noge. Roke položite ob telo. Iz začetnega položaja noge potegnite proti sebi, jih pokrčite in narahlo zarotirajte boke, in sicer tako da kolena približate prsnemu košu. Ko boste dosegli največjo možno kontrakcijo, noge vrnite v začetni položaj.

Če boste opisane vaje za trebuh in še mnoge druge, ki jih lahko najdete tudi na spletni strani popolnapostava.com, izvajali pravilno ter redno, se bodo prvi vidnejši rezultati pokazali že po slabem mesecu vašega truda. Potem vztrajno vadite še naprej. Morda je najbolje, če vaje za trebuh postanejo kar del vaše vsakdanje rutine.

Podobne objave:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *