Koliko stane spletno oglaševanje?

Pri oglaševanju je dejansko težko reči, koliko stane, saj vedno stane toliko, kot si dejansko lahko privoščite. Poleg tega sploh ni vprašanje, koliko stane, temveč koliko stane spletno oglaševanje, ki je učinkovito. V poslu namreč nikoli ne smemo zanemariti vložka in njegovega učinka – to je osnova, na kateri mora temeljiti vsako poslovanje.Najprej naj povemo, da je spletno oglaševanje v primerjavi z drugimi mediji precej poceni.spletno-oglaševanje Continue reading

Oglaševanje na klik

Spletno oglaševanje postaja vedno bolj pomemben del trženjskih aktivnosti. Internet je postal komunikacijsko sredstvo, ki doseže ogromno število uporabnikov po vsem svetu. Zaradi tega je postal zelo zanimiv tako za oglaševalce kot tudi za ponudnike spletnega oglaševalskega prostora.

Kaj je oglaševanje na klik?

Oglaševanje na klik pomeni, da podjetje plača za oglase, ki so prikazani na posameznih spletnih straneh, samo v primeru, če obiskovalci kliknejo na te oglase. Seveda pa bodo ti naključni obiskovalci, ki se sprehajajo po spletnih straneh, kliknili ponavadi samo na oglase, ki jih bodo s svojo vsebino pritegnili. S tem klikom na oglas se bodo znašli na spletni strani oglaševanega podjetja. Oglaševanje na klik ali v angleščini »pay per click« (PPC) deluje na ta način, da založniki, lastniki spletnih strani, postavijo na svojih spletnih straneh oglase neposredno v dogovoru z oglaševalcem ali pa posredno preko kakšnega oglaševalskega sistema, ki povezuje tako oglaševalce kot založnike. Oglasi na klik pa se pojavljajo tudi v raznih iskalnikih. Ko uporabnik v spletnem iskalniku išče določene informacije in njegovo iskanje vsebuje ključne besede (keywords), ki jih je izbral oglaševalec, se uporabniku prikažejo oglasi, ki ciljajo na te besede. Na ta način se zelo povečjo možnosti, da uporabnik klikne na takšen oglas in s tem pride na spletno stran oglaševalca. Oglaševanje na klik pomeni, da oglaševalec plača le za število opravljenih klikov in nič več. Najbolj zanimivo pri oglaševanju na klik je, da oglaševalec lahko aktivno spremlja zanimanje za svoje izdelke ali storitve ter s tem tudi prilagaja vsebino oglasa. Pomembno je tudi, da se oglas prikazuje izključno v ciljnem segmentu uporabnikov spleta. Continue reading

Kaj je spletno oglaševanje?

Najhitreje rastoči trend na področju marketinga je v zadnjih letih postalo spletno oglaševanje. Oglaševanje obsega vse plačane oblike promocije izdelkov ali storitev preko medijev, kot so televizija, tisk, radio, internet itd. Cilj vsakega oglaševanja je, da se potrošnika informira o imenu in osnovnih lastnostih nekega novega izdelka ali storitve, ki jih podjetje ponuja in se ga prepriča v nakup. Vse stroške oglaševanja plača ponudnik, sponzor ali proizvajalec. Ker ljudje vse več svojega časa preživijo ob uporabi interneta, je spletno oglaševanje postalo idealna promocija za nove storitve ali izdelke. Internet omogoča tudi enostavno in hitro pridobivanje informacij o nekem podjetju, njihovih storitvah ali izdelkih. Continue reading

Kako deluje kontekstualno oglaševanje?

Sistem jackbox.si v ozadju poganja koda, ki bere ključne besede pridruženih medijev, tako da vsaka ustvarjena stran dobi določen pojmovni kontekst. Tako za vsako stran lahko točno določimo, katera beseda se na njej najpogosteje uporablja (npr. šport, kozmetika, hrana …).

Na drugi strani imamo oglaševalce, ki želijo svoje oglase prikazati na relevantnih spletnih straneh in ne kjer koli na internetu. Da bi to uspešno storili, k svojim oglasom pripišejo ključne besede, ki relevantno predstavljajo vpisani oglas. Na primer, oglasu za etui za mobilni telefon bi pripisali ključne besede kot so: etui, mobitel, mobitela, mobitelu, dodatek, telefon, telefoniranje … oziroma tisto, za kar oglaševalec presodi, da je za oglas primerno.

To, kar se v nadaljevanju zgodi je, da jackbox.si oglas vmesti točno na tiste strani, kjer se prikažejo izbrane ključne besede oziroma z drugimi besedami: vaš oglas vmesti v članke, forume in druga besedila, ki pišejo o temah, ki se nanašajo na oglas. V našem primeru bi tako uporabnik, ki ravno prebira članek o mobilni telefoniji, videl tudi oglas za dodatno opremo za mobitele. Continue reading

In-text oglaševanje končno v Sloveniji: jackbox.si

Aprila 2012 je na trg prišel jackbox.si, nova rešitev za spletno oglaševanje. Koncept jackboxa se še najbolj približuje delovanju spletnih agencij, saj je stičišče med mediji, ki svoje spletne strani ponujajo v najem ter oglaševalci, ki jih zanima oglaševanje oziroma zakup tega oglasnega prostora.

Razlog, da je jackbox.si tako poseben, je v tem, da ponuja novo obliko oglaševanja, ki mu pravimo in-text oglaševanje. In-text oglaševanje je vrsta kontekstualnega oglaševanja, ki oglase svojih oglaševalcev umešča v besedilo strani, glede na kontekst. Združuje torej dva pomembna koncepta sodobnega spletnega oglaševanja: kontekstualno in in-text oglaševanje.

Princip delovanja

Uporaba jackboxa je precej enostavna. Če ste lastnik spletne strani in želite zaslužiti, se pridružite sistemu tako, da postanete jackbox medij. Z vsakim klikom na jackbox oglas, ki ga opravijo vaši obiskovalci, zaslužite. Sodelujete lahko kot pravna osebna (preko računa) ali kot fizična oseba (s podjemno pogodbo). Continue reading