Hotelska soba prihodnosti

Holiday Inn je predstavil vizijo sobe leta 2054: gost jo bo lahko prilagajal svojim potrebam in željam in tako ustvarjal sebi ljubo, (tudi) domače vzdušje
Dobrodošli v hotelski sobi prihodnosti – v ergonomskem prostoru, ki ga lahko vsak prilagaja svojim potrebam in željam. S preprogo, ki je osvetljena z optičnimi vlakni in se guga, tako da pričara zvezdnato nebo nad posteljo. Z možnostjo spreminjanja barve razsvetljave. Z zbirko najbolj priljubljenih pijač trenutnega gosta.


Soba je vizija mednarodne hotelske verige Holiday Inn; predstavila in napovedala jo je že za leto 2054. »Ključna beseda hotelske sobe prihodnosti je spremenljivost. Gostu omogoča, da oblikuje svojo okolico ob pomoči tehnologije in si tako ustvari dom, čeprav je zdoma,« pojasnjuje Stephen Powell, podpredsednik Holiday Inna za prodajo in trženje za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. To bo torej stroj, v katerem bo mogoče živeti.

Prostor za telesno vadbo bo na primer vključeval virtualne povezave z inštruktorji fitnesa, omogočal bo virtualni maraton skozi mesto po poljubnem izboru. S pritiskom gostove teže na podlagi za trening se bodo odštevale porabljene kalorije in merila sprememba telesne teže ter krvni tlak. V posebej izdelanem ogledalu bo lahko opazoval svoje izraze na obrazu ob izvajanju vaj. Tudi vonj v prostoru bo lahko izbiral – s posebnim razpršilcem bo ustvaril recimo vonj po sveže pokošeni travi ali pečenem kruhu. Večfunkcionalna površina mize bo imela priročno delovno površino s tipkovnico in zaslon, ki bo deloval na dotik, vse skupaj pa bo mogoče spremeniti v toaletno mizo in ogledalo.

Avtor članka je od leta 1960, ko je začel potovati in spati v hotelih, vedno, če je lahko, izbral Holiday Inn. Sobe v njih so bile nekoč povsem enake, ne glede na to, kje so bili hoteli: postelja in majhna kopalnica z brisačo. Edina posebnost sta bila črno-bel televizor in masažna priprava. Če je gost plačal četrt dolarja, je začela žimnica za nekaj minut vibrirati.

Za načrtovanje opreme svojih sob prihodnosti je Holiday Inn najel britanskega oblikovalca notranje opreme Laurencea Llewelyna – Bowena za izdelavo računalniške grafike in Martina Corbetta, profesorja psihologije na univerzi Warwick v Coventryju v Angliji, ki naj bi napovedal želje gostov v naslednjih 50 letih.

»Pregledali smo kulturološke smernice. Ljudje si želijo dom stran od doma, občutek udobja in miru,« pravi Corbett. »Radi imajo nadzor nad tehnologijo, ki jo uporabljajo, moč, da si ustvarijo svojo bivalno izkušnjo, in ustrezno okolje, ne le dostopa do interneta. V hotelski sobi želijo pričarati sebi ljubo vzdušje in v to vključiti tudi svoja čutila.«

Podobne objave:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *