Trdni odnosi so v poslovnem svetu najbolj pomembni. Uživanje zaupanja, ki nam ga izkazujejo poslovni partnerji je povod za nadaljnjo uspešno sodelovanje. Poslovna darila so vedno dobrodošla, saj kažejo iskrenost in hvaležnost ljudem s katerimi sodelujemo. Velikokrat pa je tudi primerno, če svojim strankam kaj podarimo. Poglejmo si vse prednosti in razloge, zakaj so darila v poslovnem svetu zelo pomemben dejavnik, kar se tiče uspešne rasti našega podjetja in ohranjanje odnosov.
Kazalo strani:
Kultura darovanja
Ljudje smo že od nekdaj izkazovali svojo naklonjenost drugim z darili. Ta običaj je tako star kot samo človeštvo in je še vedno aktualen. Navade darovanja so bile v največjem porastu v srednjem veku. Tako so trgovci širili svoj vpliv z drugimi narodi in pridobivali vpliv in moč.
V zahodnem svetu pa poslovna darila niso spremenila že od začetka 20. stoletja, saj so bila vedno povod za izkazovanja zaupanja in bodočo poslovno rast. Ta običaj je najbolj opazen med posebnimi priložnostmi, kot so prazniki, rojstni dnevi ter pomembni dogodki v podjetju.
Izkazovanja zvestobe in hvaležnosti
Dandanes lahko opazimo, da se vedno več podjetij odloča za darovanje poslovnih daril To ima mnogo pozitivnih psiholoških učinkov, kot so:
- Obdarovanci nas bolj cenijo, saj smo se spomnili na njih
- Uživanje večjega zaupanja od ljudi, ki smo jim nekaj podarili
- Izboljšanje poslovnih odnosov
Moramo tudi vedeti, da izberemo za darilo nekaj, kar bo imelo pomen. Priporočamo, da se iskanja lotimo proaktivno z mislimi na našega poslovnega partnerja ali stranko. Tako se nas bodo ljudje bolje zapomnili in vedeli, da jih cenimo kot osebo in spoštujemo medsebojno poslovanje.
Naša stranke si zaslužijo pozornost
Naše stranke so izredno pomembne, saj nam omogočajo, da se kot podjetje in znamka širimo. Če strankam izkažemo hvaležnost, je to odličen način, da se bodo vrnile k nam znova in znova. Poglejmo si zakaj so poslovna darila tako pomembna za naše stranke:
Občutek povezanosti
Če darujemo našim strankam kakšno malenkost, potem se počutju povezane z nami, neglede na razdaljo.
Širjenje vpliva znamke
Obdarovanje naših strank izkazuje, da jih cenimo in jim želimo še naprej nuditi naše produkte in storitve. Obenem pa je darilo tudi opomnik, da ko bodo kaj potrebovali, nas lahko pokličejo.
Ohranitev odnosov
Najslabša stvar v poslovnem svetu je, če pustimo, da se odnosi z našimi strankami ohladijo. Prispelo darilo naši stranki odpre komunikacijsko pot za nadaljnji pogovor in sodelovanje.
Za najboljše ideje za poslovna darila priporočamo obisk spletne strani www.promotionalgifts.eu, kjer bomo sigurno našli kaj za vsako priložnost in navdušili obdarovance.