Dopolnilno zavarovanje Adriatic Slovenica za brezskrbno potovanje

Adriatic Slovenica je ena od zavarovalnic, ki na našem tržišču ponujajo različne oblike zavarovanj. Prodaja zavarovanj, predvsem dodatnih osebnih zavarovanj, je bilo nedavno nazaj pri nas še dokaj neurejeno. Na področju dopolnilnih zavarovanj pa je situacija nekoliko drugačna. Dopolnilna zavarovanja imajo kar nekaj skupnih značilnosti, ne glede na to pri kateri zavarovalnici ga sklenete. Če […]

Continue reading


Božična svetlobna veriga – rdeča – LED

Božična svetlobna veriga z led svetili je izvrstna praznična dekoracija. Poskrbite za čudovit in obarvan praznični izgled vašega stanovanja. S svetlobno verigo lahko osvetlite okna, vrata, drevesa ali grmičke. S pomočjo upravljalnika lahko po želji regulirate tudi način kako veriga sveti, saj je možno izbirati med kar osmimi različnimi načini delovanja. Svetlobna veriga ni primerna […]

Continue reading


Koliko stane spletno oglaševanje?

Pri oglaševanju je dejansko težko reči, koliko stane, saj vedno stane toliko, kot si dejansko lahko privoščite. Poleg tega sploh ni vprašanje, koliko stane, temveč koliko stane spletno oglaševanje, ki je učinkovito. V poslu namreč nikoli ne smemo zanemariti vložka in njegovega učinka – to je osnova, na kateri mora temeljiti vsako poslovanje.Najprej naj povemo, […]

Continue reading


Oglaševanje na klik

Spletno oglaševanje postaja vedno bolj pomemben del trženjskih aktivnosti. Internet je postal komunikacijsko sredstvo, ki doseže ogromno število uporabnikov po vsem svetu. Zaradi tega je postal zelo zanimiv tako za oglaševalce kot tudi za ponudnike spletnega oglaševalskega prostora. Kaj je oglaševanje na klik? Oglaševanje na klik pomeni, da podjetje plača za oglase, ki so prikazani […]

Continue reading


Kaj je spletno oglaševanje?

Najhitreje rastoči trend na področju marketinga je v zadnjih letih postalo spletno oglaševanje. Oglaševanje obsega vse plačane oblike promocije izdelkov ali storitev preko medijev, kot so televizija, tisk, radio, internet itd. Cilj vsakega oglaševanja je, da se potrošnika informira o imenu in osnovnih lastnostih nekega novega izdelka ali storitve, ki jih podjetje ponuja in se […]

Continue reading


Kako deluje kontekstualno oglaševanje?

Sistem jackbox.si v ozadju poganja koda, ki bere ključne besede pridruženih medijev, tako da vsaka ustvarjena stran dobi določen pojmovni kontekst. Tako za vsako stran lahko točno določimo, katera beseda se na njej najpogosteje uporablja (npr. šport, kozmetika, hrana …). Na drugi strani imamo oglaševalce, ki želijo svoje oglase prikazati na relevantnih spletnih straneh in […]

Continue reading