Če želite, da bo vaša bodoča spletna prodajalna prinašala veliko število nakupov in s tem tudi dobiček, potem je potrebna profesionalna izdelava spletnih trgovin, ki bo uporabnikom oziroma kupcem na vsakem koraku zagotavljala varnost – tako pri varovanju osebnih podatkov kot pri plačevanju. Prav dvom v varnost spletnega naročanja lahko namreč povzroči, da se potencialni kupci ne odločijo za naročilo, saj so finance gotovo področje, kjer so spletni uporabniki radi pazljivi oziroma so upravičeno pazljivi.
Kakšna naj bo torej izdelava spletnih trgovin, da za kupce ne bo nobenega dvoma v varnost? V prvi vrsti naj bo spletna trgovina »prava« spletna trgovina. Predstavljanje izdelkov na blogih, družabnih omrežjih in predstavitvenih spletnih straneh, kjer pozivate k nakupu oziroma naročilu na naslov svoje elektronske pošte ali celo preko zasebnih sporočil, ne deluje niti resno niti verodostojno.
Raje poskrbite za spletno prodajalno, ki je »prava« prodajalna, torej omogoča nakup z zlaganjem izdelkov v virtualno košarico, v nadaljevanju pa omogoča kupcu tako možnosti glede plačila kot možnosti glede dostave. Poskrbite, da bo imel kupec tudi možnost, da si prebere vaša pravila poslovanja, v katerem mu razložite tudi, kako bo poskrbljeno za njegove osebne podatke ter varno plačilo. Če se za tega uporablja SSL protokol, ki velja za varno obliko kodiranja in preprečuje zlorabe, ne bo odveč, če tudi tega nekoliko razložite – poudarite, da gre za neposreden prenos podatkov do banke, zato lastnik spletne trgovine s podatki o kreditnih karticah in podobno nikoli ne razpolaga in jih torej ne more uporabljati, saj niso del njegove baze.
Pametna izdelava spletnih trgovin poskrbi, da je kupcem glede na želje in potrebe omogočenih kar največ različnih načinov plačevanja. Vedno je treba vzeti v obzir, da je veliko spletnih uporabnikov glede plačevanja nekoliko »staromodnih«, zato si želijo ali plačilo po povzetju, ali plačilo preko predračuna. Tisti, ki so bolj naklonjeni elektronskemu plačevanju, pa večinoma uporabljajo plačilne oziroma kreditne kartice, poleg njiju pa tudi plačila s posredovanjem mobilnih ponudnikov ter PayPal.
Vse vrste plačil so varne, potrebno pa je vedeti, kako se pokrije strošek plačila – pri elektronskih plačilih ta pade na prodajalca, pri plačilu po povzetju ga lahko krije kupec ali prodajalec, pri plačilu po predračunu pa stroške transakcije pokrijeta oba – kupec plača za »položnico« pri svoji banki, prodajalcu pa provizijo zaračuna njegova. Kadar so stroški plačila na strani kupca, ga velja o tem ob naročilu opozoriti, da kasneje ni presenečen.