Koliko stane spletno oglaševanje?

Pri oglaševanju je dejansko težko reči, koliko stane, saj vedno stane toliko, kot si dejansko lahko privoščite. Poleg tega sploh ni vprašanje, koliko stane, temveč koliko stane spletno oglaševanje, ki je učinkovito. V poslu namreč nikoli ne smemo zanemariti vložka in njegovega učinka – to je osnova, na kateri mora temeljiti vsako poslovanje.Najprej naj povemo, da je spletno oglaševanje v primerjavi z drugimi mediji precej poceni.

Medtem ko lahko za snemanje televizijskega oglasa odštejete celo bogastvo, oglasni prostor na televiziji pa se pogosto obračunava glede na sekunde, boste na spletu lahko tudi precej skromni. Ni vam treba imeti denarja na pretek – tudi dva evra na dan lahko prineseta precej veliko.

spletno-oglaševanje

Dva evra na dan se seveda sliši precej lepo, a takšen majhen strošek je na voljo le pri načinu oglaševanja, ki predvideva plačilo na klik. Kaj to pomeni? PPC oziroma »pay per click« oglaševanje predvideva, da plačate za oglasni prostor zgolj takrat, kadar uporabnik spleta dejansko klikne na vaš oglas, s čimer ta opravi svojo nalogo. Dokler uporabnik ne klikne na oglas in tako ni preusmerjen na vašo ponudbo, pa je oglas dejansko brez vrednosti – ničesar vam ne prinese, zato plačilo ni potrebno.

Drži to v vsakem primeru?

Seveda ne. Včasih klik oziroma nakup nista edino, kar šteje. Če želite izboljšati prepoznavnost svoje blagovne znamke, je namreč dovolj, da je ta prikazana oziroma prisotna, saj se tako uporabniku spleta vtisne v zavest. Torej vendarle ne drži, da oglas ni vreden nič, dokler uporabnik nanj ne klikne – še vseeno vam je lahko v pomoč, če je primerno zasnovan.Spletno oglaševanje (edsolution.si) po PPC sistemu je torej precej poceni, najbolje pa je to, da lahko sami določite svojo dnevno mejo. Ali boste za oglaševanje na dan namenili dva evra ali pet evrov je v veliki meri odvisno od tega, kakšna je trenutno konkurenca glede zasedenosti oglasnega prostora, ali imate od sezon odvisno ponudbo in podobno.Kdaj pa se izplača plačilo oglasnega prostora po sistemu časovnega zakupa?

Včasih enostavno veste, da vam lahko prisotnost in prepoznavnost prineseta na dolgi rok več kot posamezni kliki, ali pa se odločite za oglaševanje na spletni strani, ki je tako specifična in tako popolna za vašo ponudbo, da želite biti na njej enostavno ves čas prisotni – in nikakor ne želite, da bi se uporabniku na istem mestu prikazal enkrat vaš oglas, enkrat pa oglas konkurence. Takrat se velja odločiti za ekskluzivni zakup oglasnega prostora na tej strani. Še posebej takrat, ko pride višek sezone.

Preberite si še članek o tem kako se pridobi DDV številka v Sloveniji, ki je zanimiva za tista podjetja, ki imajo možnost za povračilo davka.

Podobne objave: